Lidmaatschap

Helaas komt er soms het moment dat je je wil uitschrijven bij onze mooie club, hieronder staan de stappen die je moet zetten voor een goede uitschrijving.

Let op je moet wel voor het start van nieuwe seizoen (uiterlijk 1 juni) opzeggen, dan voorkom je een bijdrage van minimaal 50 euro aan de club. Het lidmaatschap geldt altijd voor een geheel volleybal seizoen en loopt van september tot en met april.

Hieronder volgen de stappen om je opzegging te volbrengen:

• Eerst informeer je de trainer, deze zal dan het gesprek met je aan gaan om te kijken of er een oplossing is voor de rede van de opzegging.
  • Mocht dit niet baten, dan informeer je schriftelijk de ledenadministratie op het volgende emailadres: leden-adm@vvminerva.nl
  • De ledenadministratie stuurt een bevestiging van jouw uitschrijving zodra deze is verwerkt.

JE BENT UITERAARD ALTIJD WELKOM OM WEER TERUG TE KOMEN NAAR ONZE GEZELLIGE CLUB!